Rejse i sabbatår – tag på højskole!

Drømmer du om at tage en sabbatår rejse? Hvorfor så ikke bruge dit friår på en højskole i udlandet? Det er en oplagt mulighed for både at lære og komme ud og opleve verden. Når du rejser med HÖJSKOLENDK, kommer du afsted sammen med andre unge mennesker på din alder. Det bliver uden tvivl en uforglemmelig rejse med nye venskaber, fællesskab og alverdens eventyr i helt nye omgivelser! Det bliver alt andet en et almindeligt højskoleophold og noget helt andet en en ferie sydpå. Du kan godt glæde dig!

Vil du vide mere om rejser i sabbatår hos os? Læs mere her på siden og find ud af, hvordan du kan tage ud og rejse i samarbejde med HÖJSKOLENDK. Vi tilbyder grupperejser for unge mennesker, der gerne vil opleve verden på en ny måde!

Friuge i NZ - Højskole i Udlandet - Grupperejser for unge i New Zealand - HÖJSKOLENDK2

Eventyrlige grupperejser for unge sabbatår

Går du med flere sabbatår ideer? Hvorfor ikke vælge at tage på højskole med andre unge i udlandet? Det er en fantastisk måde både at opleve nye kulturer såvel som at lære andre unge mennesker at kende og få nye venskaber for livet.

Grupperejser i udlandet med HÖJSKOLENDK er skabt ud fra højskolens stærke fundamenter, nemlig fællesskab og dannelse. Disse er sammensat med et væld af nye og spændende oplevelser, hvilket til sammen giver dig dit livs rejseeventyr sammen med andre unge. Det er derfor oplagte rejser for unge sabbatår. Du får ikke blot et højskoleophold eller bare endnu en rejseoplevelse. Du får det hele i én pakke – nemlig et rejseeventyr spækket med autentiske oplevelser og fællesskab!

Rejs i dit sabbatår

Faktisk rejser langt de fleste, når de tager på højskole i udlandet. Vi vil gerne gøre det lidt nemmere for jer alle sammen. Derfor holder vi et fællesmøde 5 uger før afrejse, når du vælger en grupperejse i udlandet hos os. På den måde kan du lære dine medrejsende at kende, før I sammen tager på sabbatår i udlandet. Eleverne der vælger at rejse med HÖJSKOLENDK, kommer fra hele Danmark.

Oplev blandt andet:

• USA, Caribien og Mexico
  • Australien, New Zealand og Bali
  • Costa Rica, Mexico og Guatemala
  • Indien, Nepal, Thailand og Sri Lanka
Grupperejser for unge - HÖJSKOLENDK

På ”almindelige” grupperejser for unge, mangler der – efter vores mening – nogle helt essentielle grundelementer. Nemlig nogen der tager ansvar for at fællesskabet og individerne har det godt og trives i en hverdag langt fra det vi kender så godt. For hvor fedt er det lige, at rejse alene sammen med andre, hvis ikke fællesskabet fungerer og du trives?

Sabbatår i udlandet med HÖJSKOLENDK

Rejs i sabbatår med HÖJSKOLENDK – hos os får du ikke bare en grupperejse for unge – du får et rejseeventyr for livet!
Vil du vide mere? Skriv eller ring gerne for at få en snak om, hvordan du kan komme til at opleve verden med HÖJSKOLENDK.

Hawaii - Højskole i Udlandet - HÖJSKOLENDK4

– Det er sådanne hverdage der venter i vores højskole-familie. Glæd dig til at opleve det.

Få mere at vide om hvordan du kan bruge dit sabbat år

Hvis du har spørgsmål, er i tvivl om noget eller bare har lyst til en snak til ring endelig til os på tlf. 7027 9007, skriv en mail på info@hojskolendk.dk eller fang os på chatten. Vi er altid klar på en snak om småt eller stort.