Sommerhøjskole i Udlandet

Tag på højskole i udlandet i din sommerferie og glæd dig til et fedt rejseeventyr, med vilde naturoplevelser, spændende kulturmøder, adventure og adrenalin, inspirerende undervisning og et stærkt fællesskab og sammenhold.

Her er et overblik over vores eventyrlige sommerhøjskoleophold i udlandet.
En mere detaljeret præsentation af vores højskole-eventyr, finder du på opholdssiderne.

Har du spørgsmål eller er nysgerrig?
Så er du altid velkommen til at ringe til os på tlf. 7027 9007 eller skrive en mail på info@hojskolendk.dk.

God fornøjelse!

ca. 06. jul 2027 34.500 DKK
ca. 05. jul 2028 34.900 DKK

Flybillet tur/retur er inkluderet i ovenstående pris.

På sommerhøjskole i udlandet med HÖJSKOLENDK, kan du glæde dig til ca. 5 uger med masser af højskolefællesskab, adventure- og naturoplevelser, spændende kulturmøder og inspirerende undervisning af engagerede danske undervisere. Vi har lagt en friuge ind til sidst på vores ophold, så I kan opleve lige nøjagtigt det I gerne vil – det er altid populært.

Både flybilletter tur/retur, indkvartering og undervisning er altid inkluderet i vores højskoleophold og derudover er særligt udvalgte aktiviteter også inkluderet. Som fx trekking på Lombok, adventurerace i Dubai, sunrise hike på Mount Batur og snorkeltur på Gili Islands på Bali, Lombok & Gili Islands opholdet eller fx adventurerace, Escape Room, river rafting og surf-undervisning i Costa Rica, yoga, salsa og Chichén Itza-tur i Mexico og heldags-bådtur på Bocas del Toro i Panama på ‘Costa Rica, Mexico & Bocas del Toro’ opholdet.

På højskole i udlandet i sommerferien med HÖJSKOLENDK, får du en tryg grupperejse der også byder på frihed til at opleve det du drømmer om. Glæd dig til at møde andre unge fra hele Danmark, der også vil bruge deres sommer på eventyr og højskolestemning.

Før afrejse får du al den information du har brug for – bl.a. med 3 infobreve med pakkeliste, program, information om visum og vaccinationer, rejsetips og viden om destinationerne. Vi sørger for at du er klædt rigtigt godt på til vores eventyr på sommerhøjskole, så du kan rejse afsted med ro i maven og masser af tryghed og bare kan “nøjes” med at glæde dig til det fantastiske rejseeventyr der venter.

5 uger før afrejse mødes vi allesammen på et hyggeligt afrejsemøde, hvor vi lærer hinanden lidt bedre at kende og gennemgår opholdet. Her kan du få svar på alle spørgsmål du eventuelt skulle sidde inde med, så du er helt klar til rejsen.

Husk at du kan reservere en plads – helt gratis og uforpligtende. Læs mere om det her!