Information om Covid-19

Tryghedsgaranti // Covid-19

Vi følger naturligvis udviklingen meget nøje, da sikkerhed og tryghed for vores elever, ansatte og samarbejdspartnere altid er og vil være af højeste prioritet – dette gælder naturligvis også i denne tid.

TRYGHEDSGARANTI – DIN SIKKERHED
Skulle vi være nødsaget til at aflyse et ophold grundet COVID-19, eller ikke kan levere den kvalitet på vores højskoleophold vi normalt gør, får du naturligvis alle dine penge tilbage. 100% garanteret.
Hvis vi kan gennemføre et ophold, men er nødsaget til at ændre et eller flere af landene (grundet COVID-19), inddrager vi naturligvis vores tilmeldte i både overvejelser og beslutning.
Et scenarie kunne fx være, at vi på vores ‘Indien, Nepal, Thailand & Sri Lanka’ ophold, fint kan rejse til og i Nepal, Thailand og Sri Lanka, men ikke i Indien. En mulighed kunne så være at vi bytter Indien ud med fx Bali eller Vietnam – eller forlænger tiden på Sri Lanka.
Det vil selvfølgelig altid være op til den enkelte elev, om det er tilfredsstillende – hvis ikke, får man alle sine penge tilbage eller nemt flytte sin tilmelding til et andet ophold.

MENNESKER FØR BUSINESS – DET ER IKKE BARE NOGET VI SIGER
Vi forstår godt, hvis det stadig kan føles lidt usikkert at tilmelde sig et højskoleophold i udlandet med COVID-19 i tankerne. Derfor giver vi dig ekstra økonomisk tryghed i denne særlige situation, med vores Tryghedsgaranti.

Højskolehilsner
Amadeus, Emil & Thomas – HÖJSKOLENDK