Introugen

Vi er stolte over, at vores elever altid bliver overraskede og oprigtigt imponerede over hvor stærkt et fællesskab vi formår at skabe på under en uge – det slår simpelthen aldrig fejl.

Introugen

I starten af vores højskoleophold – og især i introugen – har vi et stærkt fokus på at ryste vores skønne elever rigtigt godt sammen og skabe det superfede fællesskab, som vi er kendt for blandt vores tidligere elever.
Vi er stolte over at vores elever altid bliver overraskede og oprigtigt imponerede over hvor stærkt et fællesskab vi formår at skabe på kort tid – det slår aldrig fejl!

Medejer Thomas fortæller …
“Når vi allesammen mødes for første gang på afrejsemødet, ca. 5 før afgang, er det lidt ligesom “første skoledag”. Der er altid en smule tilbageholdenhed, når man ikke kender hinanden og desuden ved at man snart skal tilbringe et godt stykke tid sammen på et højskoleophold i udlandet. Her kommer vores store erfaring med teambuilding, nye relationer, fællesskaber og gruppedynamikker os enormt tilgode. Jeg har selv en baggrund som projektchef i Danmarks største teambuildingfirma, og – i al ydmyghed – tør jeg godt påstå, at vi er en af de dygtigste højskoler når det handler om at skabe det stærke fællesskab – det er simpelthen noget af det vi brænder allermest for!

Introugen er nøje planlagt så vi allerede fra de første dage på opholdet, får masser af spændende, sjove og fede fællesoplevelser. Det kan være alt lige fra vores adventure race, city-tour, riverrafting, højskoleaften, introfest, sjove samarbejdsøvelser og alt muligt andet. Glæd dig til en virkelig fed og skøn start på dit ophold.”