Reservér en plads

Reservér en plads – Højskole i Udlandet

Overvejer du at tilmelde dig et af vores eventyrlige højskoleophold i udlandet, er det en god idé at reservere en plads.

▸  Det er både gratis og helt uforpligtende
▸  Du får en hilsen fra os når der er ‘Få Pladser’ og inden der bliver udsolgt på opholdet
▸  Du er først sikret din plads, ved en tilmelding på opholdet og har indbetalt dit depositum (på 3.000 DKK)

VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT
En reservation er ikke en garanti for en plads på et ophold og vi får mange flere reservationer, end der er pladser på vores rejser. Når du reserverer en plads får du “blot” de fordele, vi har beskrevet ovenfor. Hvis du vil være sikker på en plads på et ophold, skal du i stedet lave en tilmelding.
NB: Hvis et ophold er udsolgt kan du ikke reservere plads. Du kan dog komme på venteliste, hvis du tilmelder dig opholdet.

Du reserverer din plads ved at klikke på knappen herunder og udfylde felterne. Vi bekræfter din reservation hurtigst muligt og oftest inden for 24 timer. Husk at din reservation først er gældende, når du har modtaget vores bekræftelse på din mail.