Trustpilot

HÖJSKOLENDK er bedømt som FREMRAGENDE – dét er vi stolte af!

Trustpilot

Trustpilot - HÖJSKOLENDK, Højskole i Udlandet

På Trustpilot kan du læse anmeldelser fra tidligere elever af HÖJSKOLENDK. Vi er stolte af at vores elever har så pæne ord at skrive om os og vores højskole, for vi ligger hjerte og knofedt i at give dem deres livs rejseeventyr.

Herunder kan du læse en håndfuld anmeldelser fra tidligere elever på Trustpilot – og vil du læse flere så hop ind på Trustpilot.

De bedste tre måneder af mit liv  ✪✪✪✪✪
“Jeg havde fornøjelsen af at rejse med HÖJSKOLENDK på ‘Indien, Nepal & Thailand’ opholdet. Det var de bedste tre måneder af mit liv, både pga. af de dejlige mennesker jeg rejste med, og pga. af alle de fede oplevelser vi fik ved at rejse med HÖJSKOLENDK. Det kan virkelig mærkes at højskolen ligger en masse timer i planlægning af hver rejse, og at de gør alt hvad de kan for at alle rejsehold for den ultimative bedste oplevelse. Jeg ville til hver en tid anbefale en rejse med HÖJSKOLENDK, hvis man ønsker en uforglemmelig rejse med minder og venner for livet.”
– Sarah Blaabjerg

Omfavn dit liv  ✪✪✪✪✪
“Jeg har hen over vinteren tilbragt 3 fantastiske måneder med de mest fantastiske mennesker i Australien, New Zealand, Bali og Gili, som jeg aldrig i mit troede jeg skulle møde. At rejse med HöjskolenDK har været en unik oplevelse, som har bidraget til at forme, styrke og videreudvikle alle aspekter af min nuværende og fremtidige tilværelse. At blive mødt med så åbne og omfavnende arme giver i sandhed tiltro til tilværelsen. Hvis du har bare den mindste overvejelse om at tage afsted med HÖJSKOLENDK, så gør det. Du vil uden tvivl aldrig fortryde den investering, og vil med sikkerhed kunne kigge tilbage på tid af dit liv, som du ikke på nogen måde kan forestille dig at have været foruden.”
– Asbjørn Raun

DO IT DO IT DO IT  ✪✪✪✪✪
“Verdens bedste højskole, der gav mig lysten til at rejse og se verden mere end nogensinde! Efterfølgende har jeg rejst alene rundt i både Asien, Syd- og Mellemamerika, og Höjskolendk var uden tvivl det første spadestik til alle de fantastiske oplevelser og mennesker jeg har mødt i mit liv efterfølgende!”
– Nicoline Fillipa Kynde Andersson

En uforglemmmelig oplevelse  ✪✪✪✪✪
“En uforglemmmelig oplevelse, kæmpe anbefaling herfra!”
– Thomas Volstedlund

MIT LIVS BEDSTE BESLUTNING  ✪✪✪✪✪
Mit ophold med HÖJSKOLENDK var noget af det bedste, jeg har gjort for mig selv i mit liv. Jeg oplevede stor professionalisme og ansvarlighed fra organisationens side, og mine rejseledere var enormt kompetente, jordnære og skabte stor tryghed i gruppen.
Jeg oplevede et fællesskab, jeg ikke sidenhen har prøvet, og jeg fik venskaber med mig for livet. Og så var det en stor udviklingsrejse både gennem undervisningen men lige så meget ved friheden til at rejse på egen hånd og stå på egne ben.

Da jeg kom hjem, ville jeg have endnu mere af ånden i mit liv, så jeg blev en del af det store fællesskab blandt tidligere HÖJSKOLENDK-elever, som jeg kunne skabe flere fede oplevelser med hjemme i Danmark.

Jeg har anbefalet det til alle, jeg kender, og jeg ville ønske, jeg kunne opleve det hele påny. Det var hver en krone værd, og jeg ville gøre det hele forfra, hvis jeg kunne.
Der står nogle fantastiske mennesker bag, som har stor erfaring med både at rejse men også at håndtere diverse udfordringer undervejs – og altid med en People First-tilgang.

Hvis du overvejer at tage afsted med HÖJSKOLENDK… GØR DET! 🧡”
– Maria Nielsen